felgi 18 Cali Do Bmw E92 E93 F30 F31 F34

art

Dodany: 2020-03-27 Kategoria: Motoryzacja

Felgi 18 cali do BMW E92, E93, F30, F31, F34. Zamiast tego usunięto z samochodu 20 kilogramów (44 funtów) tłumienia dźwięku. Tapicerka M Clubsport ma takie samo zawieszenie jak ZHP w USA, a także tapicerkę wnętrza i 18-calowe koła w stylu 135. Jednak zmiany w stosunku do ZHP obejmują plastikowe przednie rozgałęźniki na zderzaku M-Tech II, tylny spoiler w stylu M-tech II (zamiast krawędzi bagażnika M3) oraz progi Clubsport. M Clubsport został również wyposażony w dwie opcje kolorystyczne „BMW Individual”: niebieski Estoril i niebieski aksamit. ZHP jest obiektywnie najlepszą wersją serii E46 3. Wygląda gwiezdnie, ma najlepszą obsługę ze wszystkich modeli innych niż M3 E46, ma nieco większą moc i gorętsze krzywki. Tylko ten, który można kupić, jeśli można go znaleźć za odpowiednią cenę (popyt nieco zawyżił cenę). Jeśli jednak szukasz czegoś, co będzie wygodnym krążownikiem na autostradzie, który jest wystarczająco sportowy, aby poradzić sobie z boczną drogą, pakiet ZPP jest doskonały. Jego jazda jest bardziej komfortowa, ma wyższe przełożenie, dzięki czemu silnik jest bardziej zrelaksowany przy prędkości na autostradzie, jest bardziej komfortowy w środku i wygląda nieco bardziej zaniżony. Chociaż jeśli chcesz czegoś nieco pośredniego, pakiet ZSP jest również dobry. Oferuje nieco więcej sportowego charakteru w stosunku do ZPP, ale nie jest tak sportowy jak ZHP. Więc to miły środkowy człowiek i świetny kierowca na co dzień. Wygląda nieco chłodniej niż standardowy E46 lub ZPP, radzi sobie nieco ostrzej, a jednocześnie jest wystarczająco wygodny i zaniżony. Więc następnym razem, gdy będziesz kupować E46 3 Series, którym bardzo dobrze możesz być, kimkolwiek jesteś, użyj tego narzędzia, aby pomóc ci zrozumieć, na co patrzysz. Wiedza to potęga, a nieśmiertelnymi słowami April Ludgate moc jest pizzą.

Najwyraźniej nie mam pojęcia, jak długo siedzieli, zanim zostali wysłani do sprzedawcy opon i jak długo jeszcze, zanim dopasowali się do mojego samochodu. Trudno mi uwierzyć, że może dojść do trzeciej zmiany opon. Może jedno nie do naprawienia nakłucie, ale rozciągnięcie przekonania o dwóch? W tej chwili pracuję nad założeniem, że wszystkie 4 opony były montowane jednocześnie. 7 mm opony znalazły się z tyłu, kiedy dostałem samochód, co sugeruje, że nie nastąpił na nich obrót, ale kazałem je obrócić od felgi BMW tyłu do przodu, więc marginalnie najlepsze opony są teraz z przodu. Spojrzałem na matematykę i permutacje, biorąc pod uwagę stan zużycia na początku stycznia 2020 r. Zakładając, że mam rację, że są to pierwsze nowe opony od czasu budowy samochodu, wymyślam liczbę 15000, może 16000 mil, kiedy wszystkie zostały zmienione.

Istnieją również poduszki powietrzne na przednie kolana i po bokach. Kierowcy mogą również zainstalować tylne boczne poduszki powietrzne, aby zapewnić wszystkim ochronę, której potrzebują. Audi RS4 zostało zaprojektowane tak, aby wyglądało, jakby się poruszało, nawet gdy stoi idealnie nieruchomo. Nadano mu eleganckie linie, które zakrzywiają się od przedniej kratki aż do spojlera. Samochód ma agresywny i niemal drapieżny wygląd, który pasuje do jego silnika i osiągów. Audi RS4 jest wyposażone w opcjonalny pakiet tytanu, który obejmuje 19-calowe koła i opony o wysokich osiągach. Tapicerka wykonana jest z włókna węglowego; tylna rura została zaprojektowana w szerokim owalnym kształcie, który jest unikalny dla RS4. Audi RS4 uzyskało znakomite recenzje z wielu znanych publikacji motoryzacyjnych, w tym Automobile Magazine, New York Times i Motor Trend.